miercuri, 14 mai 2008

fotbal prost

inca o seara irosita la fotbal. cum a inceput totul? 6 prsonaje ne-am bagat intr-o parcare, fiecare banu-afara, scuze, am luat-o pe campie... deci din cauza a cateva persoane s-a intamplat totul. a mea, a lui dinu, a lui patrascu si a lui gerrard parca. ne-am hotarat noi sa jucam fotbal. asa ca fiecare si-a facut echipa, ne-am organizat si noi, si totul era ok. pana cand, pe seara, tarziu, ghici cine ma suna? mai intai danut, anuntat titular, imi spune ca nu mai poate sa ajunga ca are comentariu. apoi pe la 7 ma suna drogatu si zice, "ba eu nu am chef sa joc, ma duc la costica zice". raman masca, cu doua ore inainte eu nu aveam destui oameni. il sun pe nanare sa vad ce zice si asta. nanare...."ba , nici eu nu mai vin ca sunt matol si nu ma simt prea bine." o senzatie tare naspa aveam in momentul ala, doar eu si ultras eram apti. ultras om serios, casatorit, la casa lui, nu face mizerii d-astea. stie omu' ce inseamna responsabilitati si compromisuri. bun, ma apuc sa dau telefoane. chivu, ok. nanare pana la urma s-a lasat convins si a venit, cu o conditie zice el. "ba, eu sunt praf, joc cat pot". nu conteaza frate, tu vino ca oricum nu poti mai mult. poti sa bagi si pastile in tine ca tot dai pe langa ea! dar ii multumesc ca a venit, e fratele nostru, nanarele! intr-un final l-am luat si pe reiner(rainăr), zis si messi. asadar, in componenta reiner, eu, ultras, nanare si chivu am fost la fotbal. deja era clar ca nu o sa fie prea grozav. totusi, dupa un inceput dezastruos cu doua infrangeri din doua meciuri, fara gol marcat, jocul a inceput sa se lege si au venit si victoriile. pana la final am inceput si noi sa pasam si sa dam goluri din faze. per total am avut un procentaj de reusita de 50%, ceea ce inseamna destul de putin pentru o echipa cu pretentiile noastre. la mai mare!

Niciun comentariu: