marți, 25 noiembrie 2008

Giucaram fotbal

si giucaram bine. eu, ultrasss, nanare, cip, reiner si drogatu = redusii. am jucat cu totii bine, am dat gol meci de meci, deci progresul este fantastic, insa am pierdut toate partidele cu 2-1. indiferent ca am condus sau ca am revenit de la 0-1, le-am pierdut pe toate. semne bune exista totusi. ridicam capul, pasam langa noi, iar greselile sunt din ce in ce mai putine.

aseara am castigat un mijlocas central, in persoana lui cip, care a jucat foarte bine acolo. nanare nu s-a miscat rau deloc, a si marcat, dar trebuie sa fie mai atent in defensiva, la fel si cip! reiner nu exista in aparare, e pe langa total. desi ar trebui sa stie jocul cel mai bine, el inca practicand acest sport, reiner e de multe ori pe langa.... ultrass foarte util in aparare, cand pleaca in atac se simte groaznic de mult. cand ultrasss joaca bine, echipa merge, cand nu, nu. drogatu a fost excelent. problema lui este ca nu vine mereu. asta e....eu, in nota echipei

drogatu, 8 (p)

eu, 6,5 (fs)

ultrasss, 7 (fd)

nanare 7 (ed)

cip 7 (mc)

reiner 4.5 (es)

Niciun comentariu: