luni, 3 noiembrie 2008

iertare

sper sa ma ierte blogul meu, pentru ca nu l-am mai bagat de mult in seama, desi lucruri as fi avut sa spun. am jucat un fotbal saptamana trecuta, despre care nu am avut timp sa scriu, iar prietenul danut a gasit de cuviinta sa imi atraga atentia pentru acest lucru. mi se pare corect. asadar, "redusii" au jucat din nou. drogatu, eu, ultrasss, dobrica, nanare si danut, da chiar danut ala pe care il stim cu totii au fost prezenti in militari la intalnirea cu mult mai valorosii "baieti ai lui stirbu" si "rockeri". seara a inceput frumos, cu mine si cu ultrasss punand la cale o tactica solida. "jucam pe extreme, nu pasam in centru pentru ca suntem mancati" spuneam noi inainte. primul lucru pe care l-a spus ultrasss cand a intrat pe teren a fost, "baaai, pe foaie arata altfel, era terenul mai mic, aici uite cat spatiu e...." / "lasa ultrasss, ne descurcam noi". zis si facut, a inceput primul joc, nu a durat mult si ne-am luat un gol. a mai trecut putin si l-am luat si pe al doilea. si tot asa, daca ar fi sa povestesc intreg filmul serii, m-as repeta la nesfarsit. interesante ar fi cateva aspecte. 1: e foarte placut sa joci fotbal cu prietenii; 2: danut zicea ca ar trebui sa se retraga din fotbal, desi a fost cel mai productiv atacant al nostru; 3: drogatu e din ce in ce mai prajit; 4: dobrica nu e fotbalistul care ma asteptam sa fie; 5: ultrasss merge la film si la opera; 6: eu am nevoie la toaleta dupa fiecare seara de fotbal; 7: marius lacatus; 8: am castigat un meci totusi in seara aia.

Niciun comentariu: