miercuri, 11 februarie 2009

alergatura

fiindca a fost luni, a fost fotbal! fiindca a fost fotbal, au fost doua echipe, a fost minge, au fost goluri, accidentari si altele. jocul a fost bun, iar pentru mine personal a fost un prilej sa imi inaugurez noile ghete, foarte bune de altfel. m-am simtit sigur in ele, mi-au tinut degetul fix si am putut suta aproape fara frica. frica intotdeauna va exista, insa niste ghete bune ma pot ajuta cat de cat.

la capitolul ceilalti:

patrascu a fost primul care sa bulit, a calcat stramb si aproape ca nu a mai putut juca;

bibanu s-a lovit cu nanare si si-a dat si el piciorul peste cap. a dat totusi un gol foarte frumos cu stangul, in momentul in care era deja lovit, deci bravo lui. mi-a dat mai multe detalii, dar le-am uitat;

nanare a scapat cu bine din contactul asta, dar nu a mai scapat cand a primit o minge in mana si si-a luxat probabil degetul mare de la mana stanga;

dinu a avut o problema destul de mare cu genunchiul drept, clar nu a mai putut juca de la un moment dat;

reiner a jucat cu o problema la genunchi, dar care nu s-a agravat;

destul de multe

nanare, nota 6

ultrassss, nota 6

silviu, nota 4.5 + 0.5 pentru altruism, stie sa joace in echipa

reiner, nota 4.5

eu, nota 4.5


ne vedem joi !

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ba, deci, eu am acum doua degete mari la piciorul drept, in urma contactului cu Nanare :) Cred ca voi absenta de la urmatoarele doua-trei convocari pana cand ma refac:(
Ramane totusi golul ala cu stangul:)

mihai pirvuta spunea...

logheaza-te ba sa stim si noi cine esti !

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant