luni, 17 martie 2008

tot eu!

am fost la spectacolul sustinut la "hard rock" (herastrau), un fel de cafenea, un restaurant sau mai bine zis un club. oricum i-am spune, localul se evidentiaza atat prin preturi, dar mai ales prin aspect, spatiu si decor. sunt foarte curios cam care a fost suma investita in acest loc maiestuos, care ma face sa ma gandesc automat la faptul ca am o gramada de bani si ca nu stiu cum sa ii toc mai repede. cam multe informatii in doar cateva randuri si simt ca imi pierd ideea. "The Teachers Orchestra" a concertat in acest loc si da-ti-mi voie sa ma exprim cat mai liber si simplu posibil. au fost fantastici. soundul a fost aproape perfect, piesele reusite, ce sa mai, am avut senzatia ca s-au nascut pentru un astfel de loc. pentru un loc perfect, cu clienti perfecti, produse perfecte si mai astept adaugarile voastre. deci trupa perfecta a concertat in locul perfect intr-o seara perfecta! pentru cei care savureaza astfel de muzica, da-ti-mi voie sa va reprosez faptul ca ati pierdut seara perfecta! cum s-ar spune, "nu stati la balcoane, ca muriti de foame" dragilor.

3 comentarii:

mihai_ssj spunea...

deci, esti un mic rocker, pana la urma...

mihai pirvuta spunea...

bai, vrei sa te injur, sa imi spurc blogul?

mihai_ssj spunea...

sunt constiinta blogului tau. ma simt neglijat. mai scrie si tu ceva.
ce esti asa lenes...