miercuri, 26 martie 2008

Fotbal pe teren redus!

am jucat azi un fotbal, in componenta urmatoare. drogatu' in poarta, fundasi, eu si ultras, iar mijlocul si faza de atac erau asigurate de danut si nanare. am fost 3 echipe, am jucat doua ore, timp in care am castigat 5 meciuri. destul de putin, se poate si mai mult. danut a fost foarte surprinzator de slab, spun surprinator pt ca de obicei este printre cei mai buni de pe teren. ce-i drept, era foarte obosit in urma unei deplasari de serviciu. de inteles. nanare a fost si el slab, ca urmare a ineficacitatii celuilalt atacant, si nu numai. are si el zilele lui proaste. ultras a jucat binisor, dar cam nesigur in unele faze, iar eu l-am urmat indeaproape. drogatu' a luat niste goluri caraghioase, dar ce poti sa ii reprosezi cand restul echipei joaca prost. terenul (ghencea) a fost groaznic, din cauza luminii difuze. sunt trei terenuri, de obicei jucam pe terenul 2, un teren bun, numai ca de data asta nu s-a putut si am luat terenul 1, adica cel mai prost! cam atat, intereseaza pe cineva?

6 comentarii:

ionut spunea...

promitem mai mult in seara asta!!!

mihai pirvuta spunea...

om vede..... un fel de nomvethe

mihai_ssj spunea...

tb sa treci tu la atac :) stiu ca iti place :P

ionut spunea...

am trecut la atac si s-a vazut. faze frumoase, pase excelente, ma laud singur. astept sa imi iei si un interviu dupa ultimul meci pe teren mare de data asta :)

ionut spunea...

aaa si am uitat, dupa ce am obosit am contribuit la 2 goluri pentru adversari :)) aaaa si inca o chestie importanta, am batut 3 penaltiuri excelent consecutiv, asta se intampla pentru prima oara :)

Anonim spunea...

invatat o multime