joi, 8 mai 2008

de la 7 mai 1986 la......7 mai 2008

nu este un articol despre unica seara din 1986, ci despre banala seara din 7 mai 2008. dar cum am putea sarbatori o seara precum 7 mai decat prin fotbal? asadar, fotbal. in seara in care am celebrat 22 de ani de la castigarea cupei campionilor europeni am facut urmatoarele: am uitat de greseala numita gigi becali si am lasat deoparte esecul pe plan intern al echipei steaua bucuresti, am baut vin si bere, am mancat, am plans impreuna si ne-am bucurat impreuna. apoi am iesit la fotbal. de la 23:00 la 01:00 am jucat un fotbal bun in componenta drogatu', ultras, eu, nanare si chivu. a fost o seara buna din punct de vedere fotbalistic, am alergat bine si am reusit unele faze specataculoase. drept urmare, am iesit castigatori. drogatu' si-a inaugurat manusile de portar, dar a fost totusi ezitant in cateva faze. pana la final i-a iesit jocul, fiind chiar multumit de noul sau echipament. ultras a fost solid in faza defensiva si util pe atac, printre cei mai buni de pe teren! nanare a dormit din nou pe el, de cand face sex, nu ii mai iese nimic pe teren. nu a jucat rau, dar cu gandul la femei i-au cam amortit simturile. chivu cam haotic, desi cel mai bun in faza ofensiva, mi-a lasat impresia ca are unele momente cand ii place jocul la pomana si in acelasi timp la misto. de obicei face travaliu, dar in seara asta nu a fost acelasi om pe care il stim cu totii. una peste alta, o seara reusita din punctul meu de vedere. pana la urmatoarea...sa auzim de bine!

Niciun comentariu: