miercuri, 9 aprilie 2008

6 victorii si 3 infrangeri

asta a fost bilantul serii din data de 8 aprilie 2008. binisor as zice. la binisorul meu, danut mi-ar raspunde cu o injuratura, dar cum danut nu "o" fost prezent la meci, el nu conteaza! asadar, prezenti pe terenul redus de fotbal am fost drogatu, ultras, nanare, chivu si eu. drogatu a avut o seara foarte buna, reusind cu greu sa pareze nenumarate suturi banale, dar si dificile. drogatu are mari probleme la mingiile usoare..... oricum, a avut o seara foarte buna, ne-a calificat in timpul regulamentar, dar si la penaltyuri unde a avut un procentaj de reusita de aproape 80%. dupa meci, drogul ciudat ne-a declarat:"stiam ca asa o sa fie, am pierdut primul meci si pe urma am ramas tot timpul la masa, v-am spus eu". trebuia sa il ascultam, stiut fiind faptul ca drogatu are o stransa legatura cu dumnezeu, surse neautorizate ne-au spus ca drogatu' ar putea fi chiar sfatuitorul dumnezeului pe pamant. la mare bataie cu drogul pentru titlul de cel mai bun de pe teren a fost rezerva de lux chivu, care a jucat foarte bine, fiind golgheterul echipei. chivu e mut, deci nu da declaratii decat prin semne, limbaj pe care nu il cunoastem nici unul dintre noi! poate doar nanare care le stie pe toate, inclusiv scopul halogenului in dotarea unei masini de mare putere. ca tot a venit vorba de nanare, acesta a avut mari probleme in a continua seara de fotbal, in urma unei julituri groaznice de dimensiunea unui gandac de bucatarie aflat la venerabila varsta de o jumatate de zi. cu mari eforturi si numai in urma unei interventii chirurgicale de un grad foarte ridicat de risc, si anume bandajarea piciorului la fata locului, nanare a putut continua seara si a putut sa ne delecteze in continuare cu driblingurile sale fine in forta si cu minunatul sau voleu executat cu piciorul drept! ultras ca si mine a fost foarte obosit, pentru ca de la ora 17 noi mai jucasem un alt meci, deci ne-am prezentat la seara de fotbal ca doua funduri obosite si frecate de opusul fundului. ar fi de remarcat aici dusmanul numarul unu al meu, mingea, iar al lui ultras, berea. despre primul meci ultras ne-a declarat in stilul sau caracteristic:"frectie la picior de lemn", iar despre al doilea meci:"moama ce candeste in masina."

Un comentariu:

ionut spunea...

i-am spart!!! moama ce candeste terenu!!! a fost cam frectie la picior de lemn, ca noi care este l-am avut pe drogatu in cea mai buna zi a lui de cand joaca fotbal :) pana si fanii lui au fost uimiti ... si nu m-au mai aplaudat la sfasitul jocului pe mine :(((((