miercuri, 1 aprilie 2009

aducere aminte, in cateva cuvinte !

o seara neresusita si totusi reusita pe alocuri din punct de vedere fotbalistic. "redusii RDT" au inceput iarasi prost si au pierdut cu 1-0 primul meci, dupa care vreo 3 meciuri ne-am facut de ras. usor, usor am inceput sa ne revenim, iar spre final am reusit sa si castigam. din nou o senzatie placuta, o descatusare, moment in care ne-am dat seama ca putem mult mai mult. numai ca....

trebuie sa alergi mult, foarte mult pentru a obtine victorii, in special la fotbalul din seara de marti. asta am facut noi, am alergat, iar rezultatele au inceput sa apara.

suntem slabi inca, dar din ce in ce mai buni. deja baietii ne iau in serios, avem un cuvant de spus si il vom spune de fiecare data cand vom avea ocazia.

ultrasss: nota 5.5, bun in defensiva, insa tacut, linistit, dar prezent tot timpul in joc, cam timid aseara;

eu: nota 5.5, acceptabil in defensiva, insa gafeur pe alocuri, mi-am scapat omul de putine ori, iar atunci cand am facut-o mi-am invinovatit colegii. -0.5 pentru asta, insa + 0.5 pentru aportul ofensiv;

nanare: 5.5, neasteptat de bun in defensiva, dornic de ofensiva, dar inutil, mingi pierdute aiurea, preluari largi, pase slabe se sut prost;

dinu: 5, bun si el in defensiva, insa din pacate el ar trebui sa joace ofensiv. jocul trebuie sa fie totusi colectiv, iar din punctul asta de vedere a fost singurul care a facut ceea ce trebuie, a alergat, +0.5 pentru asta. inca nu s-a obisnuit cu echipa, are mereu de reprosat ca nu primeste mingi, insa trebuie sa alerge si mai mult pentru asta; vor veni si mingiile dinule, ai rabdare !

reiner: 4, acceptabil in defensiva, insa prea putin, mult prea putin in ofensiva pentru ce se asteapta de la el. tot timpul mingiile spre el au fost ba prea lungi, ba prea scurte. trebuie sa renunte la calcaie si sa aiba mai multa initiativa in atac. plus mai multa seriozitate, cel mai slab de pe teren;

chivu: 4, inexistent in defensiva pana spre final, insa a fost singurul pericol real pentru poarta adversa, a marcat si doua goluri, insa prea putin. si de la el se astepta mai mult, insa nu a putut mai mult. trebuie sa invete sa joace si el impreuna cu noi.

in incheiere mai am de spus, ca nu mi-e teama de nea zeama zis mister juice, rad copios, cand vad pa daddy ca-i cadi capatana pe jos, de uzzilier ca-i prost, da-i dau osu' la ros ! R.A.N.S.

Niciun comentariu: