miercuri, 8 aprilie 2009

dupa fapta si rasplata

inceput dezastruos pentru "redusii rdt", ca de obicei. infrangeri pe linie, insa care nu ne-au descurajat. incetul cu incetul, ne-am obisnuit cu gazonul si cu mingea, lucruri care ne cam incurca de obicei si am reusit sa si marcam, sau culmea .... sa si castigam.

prima victorie a venit destul de greu, dar mi s-a parut ca a venit asteptat, pentru ca la un moment dat, jucam chiar bine. marcaj om la om, cu rare greseli, dar care inca au existat din pacate. contre iuti si eficiente, suturi la poarta finalizate cateodata chiar cu gol. asta este reteta succesului ! asta este fotbalul. ca sa joci fotbal asta trebuie sa faci, sa iti tii omul, sa pleci pe contraatac, sa pasezi si sa sutezi, nu e greu, dar pentru asta trebuie sa alergi si sa si gandesti. surpriza, s-a intamplat chiar asa.

in afara de faptul ca am castigat cateva meciuri, evident majoritatea le-am pierdut, pe cele pe care le-am pierdut insa ... le-am pierdut foarte greu, exceptie fac primele trei meciuri cand am fost panarame, pitipoance, fatalai sau etc, etc...

de la un anumit moment insa, am jucat fotbal. fiecare avea o sarcina, fiecare avea un rost, nu mai eram doar sase fatalai pe teren, eram sase fatalai care faceam ceva pe teren.

daruirea a fost maxima, iar calitatea jocului a venit fix in urma acestui mic detaliu. tehnica a fost, tactica a fost, si a mai fost forta si energie, iar asta s-a vazut pe tricourile transpirate ale adversarilor nostri.

ultrasss: nota 6, bun in defensiva, foarte util in ofensiva, s-a vazut aportul lui in atacurile noastre, dar a lipsit de la finalizare. as zice sa mergi cu sut mai des si mai eficient ! un foarte bun pasator. ar putea fi mintea limpede de la mijlocul terenului, insa e nevoie de el mai mult in defensiva pentru ca resursele ne sunt limitate;

nanare: nota 6, din nou neasteptat de bun in aparare, si-a tinut foarte bine omul, a respins des cu capul sau dobitoc si a iesit foarte bine pe contraatac. a dat de multe ori viteza atacului nostru si a avut cateva ocazii in care putea marca, dar e ratat... aa pardon, a ratat !

matzo: nota 6, destul de ezitant in aparare, haotic, insa prezent si util pana la urma in faza defensiva, iar in ofensiva a dat randament mai bun. a tras din toate pozitiile, lucru bun pentru genul asta de fotbal. +1 pentru penaltyurile transformate;

cip: nota 5.5, baiatul asta vrea atat de multe incat nici el nu mai stie ce. un jucator ofensiv de felul sau, s-a achitat intr-o masura apreciabila de sarcinile defensive, iar in ofensiva a fost deseori util, insa din nou prea individualist;

buru: nota 6, si el un jucator ofensiv, insa foarte util si in faza defensiva. foarte ordonat si disciplinat, baiatul este fotbalist, si-a ratat cariera din pacate. nu a fost neaparat pericolul nr 1 pentru poarta adversa cum ma asteptam, insa stie bine jocul;

eu: nota 5, acceptabil in aparare, nu pot trece cu vederea golurile luate din vina mea, vreo ...cateva, inclusiv un autogol, insa e mai greu atunci cand stai cu ochii mai mult pe coechipieri. +0.5 pentru penaltyurile aparate totusi !

asadar, astept comentarii !

5 comentarii:

ultrassssssss spunea...

DA FRATEEE!!! ASA SE JOACA!!!
Nu mai puteam de picioare dupa al doilea joc castigat. Eu zic sa iti pui mai multe puncte si tie si lui matzo pentru ca penaltiurile aparate si cele transformate de matzo au facut diferenta cu adevarat.

RDT FORZZZA RDT ... mai nou ne putem numii RDTAM RDT AVIATIEI MACEDONIA

Matzoo foarte bun frateee mi-a placut foarte mult spiritul lui de lupta si setea cu care a batut penalturile.

ultrasssssssssssss spunea...

Cred ca ati auzit cu toti tribunele cum faceau dupa ce a dat Matzo GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

MATZOOOOOOO MATZOOOOOOOO MATZOOOOOOOO :))))

ultrasssssssss spunea...

IN ATENTIA SELECTIONERULUI:

DOMNULE SELECTIONER PLUTONIER PIONIER ULTRASSSSSSS, COMITETUL ECHIPEI RDT A STABILIT DE COMUN ACORD CA MATZOO SA FIE RE-SELECTIONAT SI PENTRU URMATOARELE MECIURI!!!

mihai pirvuta spunea...

:))) bine de tot aviatiei macedonia, clar matzo a jucat bine, dar nu meritam mai mult nici unul, nu uita ca am pierdut majoritatea meciurilor asa ca....

mihai pirvuta spunea...

daca asa a stabilit comitetul, pot eu sa ma opun? nu pot domnule, matzo si buru vor fi reselectionati. am zis !