miercuri, 15 aprilie 2009

recorduri si nu prea

a fost de departe cea mai reusita seara de marti, ca numar de victorii ! insa, individual am lasat de dorit.

seara a inceput perfect de data asta, primul meci, prima victorie, obtinuta cu greu, dar victorie. munca depusa in primul meci s-a vazut in urmatoarele, pe care le-am pierdut clar. totusi, ne-am asezat din ce in ce mai bine pe teren si am jucat mai bine...

marea reusita a serii a fost eliminarea alora buni, care deja stransesera vreo 5, sau 6 meciuri fara infrangere. i-am batut noi, i-am batut si pe ceilalti, pe care i-am mai batut o data la final.

interesant este ca desi am reusit cateva victorii importante, simt ca am gresit foarte mult. vorba aia, "cu o floare nu se face primavara", iar nici nu mai conteaza cateva reusite daca gresim foarte grav in aparare sau ne batem joc de cateva ocazii importante. constanta trebuie sa existe si chiar este o conditie in jocul de fotbal. poate ca am inceput sa sper si sa vreau din ce in ce mai mult si nu mai stiu sa apreciez putinul. ma indoiesc insa, pentru ca am savurat din plin acele cateva victorii obtinute. iar senzatia nu s-a schimbat si nu o sa se schimbe vreodata !

asadar, "Redusii RDT" :

drogatu: nota 6, bun in poarta, s-a simtit prezenta lui, nu a luat nici macar un gol din vina lui, a aparat tot ce era de aparat;

reiner: nota 6, acceptabil in atac, acceptabil in aparare, a muncit mult, insa de multe ori fara folos, a dat cateva goluri foarte importante, inclusiv 2 din penalty;

ultrasss: nota 5, aproximativ in aparare, a gresit la cateva faze, dar a avut un aport bunicel in atac. are un penalty transformat. a muncit foarte mult, aproape pana la epuizare;

eu: nota 5, acceptabil in aparare, inutil in atac, cam singurul curajos, cateva alunecari si cam atat;

buru: nota 4.5, a inceput slab, dar si-a revenit pe parcurs, un real talent, insa slabut in seara asta;

nanare: nota 4, nu a jucat atat de rau cat o arata nota, a fost acceptabil in aparare, si uneori util in atac, insa prea multe pase gresite, prea neatent si indolent.

in rest, am auzit ca e saptamana mare. de ce, e mai mare?

3 comentarii:

mihai pirvuta spunea...

si primul comentariu, chiar eu, de observat ca articolul a fost publicat la exact aceeasi ora ca cel de dinainte, 02:02. interesant!

ultrasssssssss spunea...

Da frateee!!! Victorii!!! Este foarte adevarat ce zici mai sus dar cred ca ni se trage dupa primul meci cand am dat totul si ne-a terminat. Apoi sa simtit intradevar in meciurile cu aia foarte buni de aseara o diferenta clara, erau fotbalisti... zi eu :)

Oricum in concluzie recordul nou conteaza, de la meci la meci avansam si sper sa o tinem tot asa... am inceput cu o victorie apoi cu 2 victorii si am tinut-o in 2 victorii pana ieri cand am obtinut 3 ... daca o tinem toata asa o sa ajungem sa stam la masa din ce in ce mai mult....

Cu deosebita consideratie,
Ultrasssssss :))

mihai pirvuta spunea...

pai, victoriile nu sunt totul. adica, sunt bune, insa daca vom putea fi mai atenti si mai buni, vom putea fi chiar cei mai buni! deocamdata suntem departe, dar suntem clar pe drumul cel mai bun !