sâmbătă, 5 aprilie 2008

goluri si ploaie de goluri!

iarasi marti, iarasi fotbal, nu? nu! de data asta a fost joi, in politehnica de la ora 23:00 la ora 01:00. bun si joi, fotbal sa fie! marea surpriza a serii a fost neprezentarea lui nanare la meci. desi toata ziua a zis ca face si ca drege si ca abia asteapta sa vina la fotbal, ne-am trezit ca nu mai vine. asta pe la 0ra 22:38 cand ne-a spus citez:"du-te la fratimiu la usa si eal pe el ca io nu mai pot!". frati-su' evident ca nu a raspuns la usa, asa ca am fost doar 4 bucati, drogatu, ultras, danut si eu. penibil! pana la urma am jucat cu un om de la pierzatori, care intra in poarta, astfel drogatu' iesea in camp. grozanic, s-ar putea sa fie cel mai slab jucator de fotbal din istorie. chiar si in conditiile astea, am rezistat multe meciuri la masa, pe care le-am castigat fie in timpul regulamentar de joc, fie la lovituri de departajare. una peste alta, o seara buna, cu fotbal bun, in care au stralucit danut cu o evolutie mai mult decat convingatoare si ultras cu o evolutie excelenta atat in faza defensiva cat si in cea ofensiva! dupa incheierea celor doua ore de fotbal serios, cei mai buni jucatori au dclarat urmatoarele. danut: "m-a motivat terenul, mi-a placut, am avut spatii, iar suprafata de joc a fost excelenta. am reusit cateva faze bune, iar la una dintre ele am avut chiar o sclipire de geniu, dar m-am obisnuit cu asta, sunt fantastic" ne-a declarat "kaka wanna be". ultras pe de alta parte ne-a declarat la finele jocului:"sunt foarte fericit pentru rezultat, sunt multumit de felul in care am jucat, am dat goluri, am executat bine penaltyurile, chiar daca nu am marcat decat o data din acestea. eu sunt obisnuit sa bubui mingiile prin vecini, asa ca a fost o surpriza si pentru colegii mei, care mi-au aplaudat executiile. am fost cei mai buni in seara asta, mai ales eu!". subsemnatul s-a rezumat la a face declaratii despre tradatorul serii:"tu-l in gura pe nanare!"
fanii lui drogatu' trebuie sa mai astepte pana data viitoare, cand va iesi urmatorul numar al publicatiei "....."

6 comentarii:

ionut spunea...

:)))))) vreau sa le multumesc si fanilor lu' drogatu care m-au aplaudat in locul lui pentru superba prestatie avuta joi seara, de asemenea vreau sa recunosc in fata mass media ca am fost dopat joi seara, altfel nu puteam avea o prestatie asa superba. :))

cat despre nanare, tin sa precizez ca presa ma baga in gura lumii si ca nu este adevarat ceea ce s-a scris prin presa cum ca as fi zis "tu-l in gura pe nanare" am spus "tu-l in cur pe nanare" :)))))

mihai pirvuta spunea...

presa asta, tot timpul exagereaza. oricum, vorbeam despre mine cand am spus "subsemnatul". dar acum am aflat ceva nou, ai spus si tu ceva de nanare. rezultatul este acelasi oricum, i-o tragem lu' nanare. "nanarelui"

herr kommandant spunea...

Bai, voi sunteti nesanatosi! Ce prost sunt. asta stiam. tare de tot blogul asta. Sa revenim la fotbal, tin sa le multumesc celor care m-au indrumat catre teren, pentru ca eu alesesm o cariera in televiziune. Tin sa le multumesc si coechipierilor mei, ultras, pirvut si drogatu, care nu m-au lasat la greu, desi pirvut a ratat cateva ocazii incredibile, rezultate in urma paselor mele de geniu. Drogatu' a avut o prestatie excelenta si lui ii multumesc ca m-am simtit epuizat dupa fiecare meci pe care l-a jucat in camp (Du-te, tata in poarta, ca acolo e cel mai bine:)). Ionut Stancu, indolentul, adica ultras, a fost magnific. A alergat, a fumat, a baut bere, nu in ziua partidei ci inainte si, probabil, dupa. Aaaa! Am uitat, a si marcat un gol, daca nu ma insel plus alte realizari marete din penalty.
PS. Daca nu eram eu, cu golurile mele, aveati un singur gol marcat si erati cea mai proasta echipa din istorie. :))
Hai, sa fiti sanatosi, ai dracului simpatici!

mihai pirvuta spunea...

trebuia sa incep articolul cu "multumim danut ca existi si ca ne faci favoarea de a juca pt noi". fraiere, esti mai prost ca drogatu' :D

herr kommandant spunea...

normal ca asa trebuia sa incepi, dar nu ma supar fiindca stiu ca asa gandesti:)) sa fiti sanatosi si bafta diseara!
PS: nu te mai lua de drogatu' doar pentru ca nu stie cu mingea. adu-ti aminte cum era cand nu aveam portarm iar drogatu' cu interventiile lui, e adevarat, unele mai ciudate, ne-a scos din foame. ar trebui sa strigam toti: Multumim, drogatule!

ionut spunea...

herrr kommandant ne-ai parasit de tot, te asteptam pe teren sa facem showwwwww ...
multumim fanilor si ii asteptam cu drag la meci ... si sa nu uite la valoarea noastra 10.000.000 lei biletuuuuu :))