marți, 8 aprilie 2008

ultrasi la domiciliu!

duminica a fost meci. a jucat steaua impotriva daciei mioveni. teoretic nu conteaza cu cine joaca steaua, atata timp cat joaca steaua consideram ca trebuie sa mergem la meci, doar mergem sa vedem pe steaua, nu pe dacia sau real madrid, ci pe steaua. de asemenea, sambata a fost ziua simbolului generatiei noastre ros-albastre, marius lacatus! deci duminica urma sa ii cantam la multi ani pe stadion. mare surpriza insa, duminica, toata lumea s-a facut ca ploua, ceea ce s-a si intamplat in realitate. sa incepem cu ultras, care a lucrat, dar care era liber la ora meciului(20:30). ultras a preferat sa mearga acasa in loc sa fie alaturi de marele 7, revenim putin mai tarziu la el. drogatu avea lucruri mult mai importante de facut, nu avea chef, vroia sa stea sa zaca aiurea in pat, avea si ploaia o mica parte din vina, patetic. viol nici nu mai zic, facea niste cumparaturi prin carrefour, asta face mai mereu de fapt, iar despre meci a zis, ba nu stiu daca mai ajung, mai si ploua.... auzi, mai si ploua! si daca ploua ce? si ziceam ca revin la ultras, ei bine, la ultima bauta organizata, in urma cu aproximativ 2 saptamani, viol cu ultras si-au amintit de deplasari, drept urmare... s-au trezit vor sa mearga in ele. pai cum sa mergi in deplasari, cand tu nu vii acasa pe ghencea pentru ca ploua! rusine! rusine, de trei ori rusine! intr-un final am fost singur, am ajuns acasa murat, dar stiu ca i-am cantat la multi ani lui marius lacatus cu ocazia aniversarii a 44 de ani, la fel de important, am asistat la revenirea echipei steaua pe primul loc, acolo unde trebuie sa fim mereu. nu neaparat campionatul asta, dar in general acolo trebuie sa fim. rusine bai...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur in primul rand ca ai reusit sa bifezi optiunea si sa poata sa posteze toata lumea acum :D.
In al doilea rand nu am zis , si nici nu se punea problema, ca nu vin la meci din cauza ploii.Nu am venit la meci pentru ca NU AVEAM CHEF sa ies din casa.Mi-era lene pur si simplu.
Atat.

mihai pirvuta spunea...

probabil daca era vremea mai frumoasa, veneai totusi!

Anonim spunea...

Ba ..... poate ..... NU!

mihai_ssj spunea...

foarte fain text

ploaia a fost binevenita. asa au putut sa vada si unii ca neaga si dica cum arata tricoul Stelei purtat de Lacatus. :)